Засідання МО природничо-математичного циклу предметів

У ЗЗСО І-ІІІ ступенів с.Луги було проведено засідання методичного об’єднання природничо-математичного циклу предметів у формі методичного на тему «Плануємо урок в 5-7 класах НУШ. Вимоги до поурочних планів».

Сучасний зміст освіти та закономірності процесу навчання в цілому та засвоєння, зокрема, визначають ряд неодмінних вимог до уроку, які необхідно враховувати.

Урок - це логічно закінчений, цілісний, обмежений визначеними тимчасовими рамками етап навчально-виховного або, як зараз кажуть, педагогічного процесу

У ньому представлені всі основні елементи навчально-виховного процесу: цілі та задачі, зміст, форми, технологія, методи, засоби, контроль та оцінювання, тобто вся організаційна структура. Якість уроку залежить від правильного визначення кожного з цих компонентів та їх раціонального поєднання.

Вибудовуючи урок, необхідно визначити не тільки те, яка навчальна інформація чи способи дії повинні бути засвоєні, а й на якому рівні вони мають бути засвоєні на конкретному уроці. Але оскільки урок - це ланка цілісного навчального, розвивального та виховного процесу.

Голова МО, Бочкор О.М., звернула увагу на характерні ознаки сучасного уроку Нової української школи, на компетентнісне навчання та його складові, діяльнісному підходу в НУШ та базові принципи при даному підході.

Для планування уроків у 5-7 класах НУШ (Нової української школи) важливо враховувати кілька ключових аспектів:

  1. Цілі уроку: Визначте, які знання, вміння та навички повинні засвоїти учні після уроку.
  2. Зміст уроку: Виберіть матеріал, який буде відповідати цілям уроку та віковим особливостям учнів.
  3. Методи та форми роботи: Використовуйте різноманітні методи навчання (інтерактивні, групові, індивідуальні) та форми роботи (дискусії, проекти, експерименти).
  4. Оцінювання: Визначте критерії оцінювання знань та вмінь учнів, а також форми зворотного зв'язку.
  5. Ресурси: Підготуйте необхідні матеріали та ресурси (підручники, презентації, відео, інтерактивні завдання).
  6. Рефлексія: Заплануйте час для обговорення результатів уроку та саморефлексії учнів.

Ці вимоги допоможуть створити ефективний та цікавий урок, який сприятиме розвитку учнів. Якщо вам потрібна додаткова інформація або приклади поурочних планів, я можу допомогти знайти відповідні ресурси – наголосила Оксана Миколаївна.

Педагоги МО природничо-математичного циклу предметів виділили10 найефективніших стратегій навчання. Виконуючи прийоми «Дивуй», «Кінетичні гачки» узальнили, як дані прийоми можна застосувати плануючи свій урок.

В практичні частині заходу освітяни складали структуру  сучасного інтерактивного уроку та мали змогу пройти різні інтерактивні вправи з своїх предметів на онлайн платфомах