Інструктивно-методична нарада

16 грудня 2024 року заступник директора з НВР Шорбан О.В. провела інструктивно-методичну нараду на тему «Оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів НУШ: нові вимоги та підходи. Фіксація результатів семестрового оцінювання у класному журналі» з педагогічними працівниками, які викладають у 5-7 класах. Оксана Василівна наголосила, що інструментарій оцінювання змінюється відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти й модельних навчальних програм.

Наказом МОН від 02.08.2024 №1093 скасовано наказ МОН від 01.04.2022 №289 та затверджено рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів НУШ. Цей документ містить чимало нововведень:

🔹 Основними видами оцінювання є формувальне, підсумкове і державна підсумкова атестація (ДПА).

🔹 Формувальне оцінювання призначене для надання детального й конкретного описового зворотного зв'язку. Формувальне оцінювання можна реалізовувати й у вигляді поточної оцінки ‒ так учень / учениця також отримує зворотний зв’язок про свої навчальні здобутки на поточний момент.

🔹 Підсумкове оцінювання ‒ це оцінювання результатів навчання за певний проміжок часу (розділ програми / тема тощо). Воно обов’язково повинне мати вигляд формальної оцінки, яку повідомляють учням / батькам та/чи іншим особам, які мають право про неї знати.

Наближається кінець семестру, а отже, настає час семестрового оцінювання. Як зафіксувати результати навчання за новою моделлю оцінювання?

🔹Семестрове оцінювання здійснюють за групами результатів із кожного навчального предмета / інтегрованого курсу.

🔹 Має бути виставлено загальну оцінку за предмет / інтегрований курс.

🔹 Оцінки за семестр виставляють у відповідні стовпці за групами результатів, а вже потім — загальну оцінку.

Заступник директора з НВР Шорбан О.В. надала  рекомендації щодо заповнення сторінок класного журналу в 5-7 класах: мовно-літературної освітньої галузі, математичної освітньої галузі, громадянської та історичної освітньої галузі, природничої освітньої галузі, технологічної освітньої галузі, інформатичної освітної галузі, соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі, мистецької освітньої галузі та освітньої галузі «Фізична культура».