04 січня 2024 року у ЗЗСО І-ІІІ ступенів с.Луги було проведено засідання методичного об’єднання суспільно-гуманітарного циклу предметів у формі педагогічного «вернісажу думок» з теми «Брейнстормінг – метод для розвитку критичного мислення».
Критичне мислення нині один з модних трендів в освіті. Про те, що його розвиток є одним з наскрізних завдань освітнього процесу, йдеться й у Концепції НУШ.
Критичне мислення – складне й багаторівневе явище. Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень.
Стратегія «Брейнстормінг» (від анг. вrainstorming - «мозкова атака» або «мозковий штурм») є ефективним методом генерування нових ідей або пошуку рішень для певної проблеми. Цей метод розвиває здатність учнів мислити критично й об’єктивно розглянути проблеми з різних боків.
Керівник МО Шорбан Оксана Василівна, презентуючи учасникам засідання етапи та різновиди брейнстормінгу, зауважила: «Брейнстормінг у класі мотивує учнів вільно висловлювати думки та власні ідеї з певної теми. Оскільки не існує правильних і неправильних відповідей, діти можуть висловити свої думки і не боятися зазнати невдачі. Застосовуючи вже наявні знання, здобувачі освіти можуть сформувати зв’язок між темою, що обговорюється, та тим, що вони вчили раніше. Це також заохочує їх слухати й аналізувати ідеї однокласників, виховуючи в них повагу до думок інших».
Педагогічні працівники Друляк М.М., Зварич І.П., Криволап М.С. визначали «плюси» і «мінуси», які слід враховувати при плануванні заняття з використанням даної стратегії, та основні правила будь-якого «мозкового штурму». «Родзинкою» заходу стала практична вправа «Час рими».















