23 грудня 2022 року у ЗЗСО І-ІІІ ступенів с.Луги відбулася нарада при заступникові директора з НВР Шорбан О.В. з питання «Рекомендації щодо оцінювання та заповнення класного журналу 5 класу НУШ».
Оксана Василівна звернула увагу педагогічних працівників, що нині оцінювання у закладі має три вектори спрямування – оцінювання якості навчання, досягнень кожної дитини й самооцінювання (дитина опановує прийоми оцінювання власних здобутків та результатів своїх однолітків). Відповідно до цього, розрізняють:
- формувальне оцінювання (оцінювання як навчання), спрямоване на покращення навчальних навичок;
- поточне (або рівневе) оцінювання (оцінювання навчання), коли ми визначаємо рівень навчальних досягнень дитини;
- підсумкове оцінювання (оцінювання результату навчання) – комплексне оцінювання результатів дитини за кількома параметрами.
Оцінювання та ведення журналу у 5-х класах, - наголосила Шорбан О.В., - регулюється наказом МОН від 01.04.2022 № 289 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти». Сьогодні ми спробуємо зрозуміти, як правильно оформляти класні журнали п’ятикласників НУШ ( як варіант), відповідно до освітніх галузей НУШ.
Заступник директора з НВР Шорбан О.В. надала Методичні рекомендації щодо заповнення сторінок класного журналу в 5 класах: мовно-літературної освітньої галузі, математичної освітньої галузі, громадянської та історичної освітньої галузі, природничої освітньої галузі, технологічної освітньої галузі, інформатичної освітної галузі, соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі, мистецької освітньої галузі та освітньої галузі «Фізична культура».